Renoverer et hus med spora gulvspon og vannbåren gulvvarme. Oppå det skal det ligge 15mm parkett.
Parketten koster 1300 kr kvm og nå lurer jeg på om man trenger å legge parkett under kjøkken/kjøkkenøy/plassbygde garderober?
Sparer nesten 10k på å ikke gjøre det men lurer på om det finnes noen regel/fremgangsmåte her å forholde seg til?
Parketten koster 1300 kr kvm og nå lurer jeg på om man trenger å legge parkett under kjøkken/kjøkkenøy/plassbygde garderober?
Sparer nesten 10k på å ikke gjøre det men lurer på om det finnes noen regel/fremgangsmåte her å forholde seg til?
Det beste er å ikke legge under kjøkken og garderober, bare legge gulvet innunder sokkelen slik at det blir pent og ingen ekstra lister trengs.G goosen skrev:Renoverer et hus med sporet gulvspon og vannbåren gulvvarme. Oppå det skal det ligge 15mm parkett.
Parketten koster 1300kr kvm og nå lurer jeg på om man trenger å legge parkett under kjøkken/kjøkkenøy/plassbygde garderober?
Sparer nesten 10k på å ikke gjøre det, men lurer på om det finnes noen regel/tilnærming her å forholde seg til?
Klikk her for å svare