Hei

Vår p-plass i Kroatia er litt av en turistmagnet for andre å parkere bilene sine.

Derfor tenkte jeg å kjøpe en sånn her nede på Bauhaus Kroatia (se bilde)

Men underlaget er steinplater, hva synes dere er best for å få det til å feste? Grave ned en plint kanskje? Eller bruke betong? Der har jeg ikke så mye utvalg av verktøy, så enklest mulig alternativ er ønskelig.

• En sølvfarget parkeringsbarriere med røde markeringer, designet for å forhindre uønsket parkering.
  • Parkeringsplass med belegningsstein og lav mur i bakgrunnen, noen ugress vokser mellom steinene.
Sist redigert:
Kan man ikke bare bore og feste den med plugger i flisene? Men jeg antar at dette er leid p-plass? Hva sier utleieren?

• Liker
Arman_1985 og 1 annen
  • Laddar…
Da kan man bare dra opp bøylen samtidig med markplaten. Det er for svakt. Jeg ville sveise bøylen på en større metallplate og skru den deretter i et antall marksteiner.

• Liker
Arman_1985
  • Laddar…
Det der er vel likevel å se mer som en markering enn et hinder?

• Liker
13th Marine og 2 andre
  • Laddar…
H hempularen skrev:
Går det ikke bare å bore og feste den med plugg i platene? Men jeg antar at dette er leid p-plass? Hva sier utleieren?
Hei, det er privat p-plass, så det er greit. Enklest er vel som dere sier å feste med plugg, men jeg funderer nå når jeg ser bildet igjen, kanskje ikke på platen men rundt selve rammen, det ser ut som støpt betong, kanskje best å gjøre så.

• Liker
SonnyListon
  • Laddar…
Totte_S
Stilig og stødig om du plukker opp steiner, graver ut og heller betong og armerer, legger tilbake alle steiner unntatt to der festene sitter.

• Liker
Arman_1985
  • Laddar…
Synes ovenstående forslag er overkurs. Borr og skru direkte i markstenen med betongskrue

• Liker
Arman_1985
  • Laddar…
Fordi det bare er en markering og ikke noe egentlig hinder, monteres det på enklest mulig måte, enten i betongkanten rundt parkeringen eller i marksteinene. Det ser du enklest på stedet når du vet størrelsen på festet.

• Liker
SonnyListon og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.