Hei
Vår p-plass i Kroatia er litt av en turistmagnet for andre å parkere bilene sine.
Derfor tenkte jeg å kjøpe en sånn her nede på Bauhaus Kroatia (se bilde)
Men underlaget er steinplater, hva synes dere er best for å få det til å feste? Grave ned en plint kanskje? Eller bruke betong? Der har jeg ikke så mye utvalg av verktøy, så enklest mulig alternativ er ønskelig.
Vår p-plass i Kroatia er litt av en turistmagnet for andre å parkere bilene sine.
Derfor tenkte jeg å kjøpe en sånn her nede på Bauhaus Kroatia (se bilde)
Men underlaget er steinplater, hva synes dere er best for å få det til å feste? Grave ned en plint kanskje? Eller bruke betong? Der har jeg ikke så mye utvalg av verktøy, så enklest mulig alternativ er ønskelig.
Sist redigert:
Moderator
· Stockholm
· 57 787 innlegg
Kan man ikke bare bore og feste den med plugger i flisene? Men jeg antar at dette er leid p-plass? Hva sier utleieren?
Medlem
· Blekinge
· 12 222 innlegg
Da kan man bare dra opp bøylen samtidig med markplaten. Det er for svakt. Jeg ville sveise bøylen på en større metallplate og skru den deretter i et antall marksteiner.
Det der er vel likevel å se mer som en markering enn et hinder?
Hei, det er privat p-plass, så det er greit. Enklest er vel som dere sier å feste med plugg, men jeg funderer nå når jeg ser bildet igjen, kanskje ikke på platen men rundt selve rammen, det ser ut som støpt betong, kanskje best å gjøre så.H hempularen skrev:
Fordi det bare er en markering og ikke noe egentlig hinder, monteres det på enklest mulig måte, enten i betongkanten rundt parkeringen eller i marksteinene. Det ser du enklest på stedet når du vet størrelsen på festet.
Klikk her for å svare