Hei!
Skal sette panel på en pusset lettbetongvegg. Årsaken er at jeg gjør en tilbygging i tilknytning samt at det finnes en del sprekker i pussen.
Spikerregel 28mm + panel, er det ok eller bør man ha noen form for vind-/fuktbeskyttelse? Innenfor veggen er det oppvarmet rom (ingen ekstra isolering eller fuktbarriere på innsiden, bare betongen + tapet)