Vi har ryggåstak på loftet og tenkte å montere hvit panel i taket. Spørsmålet er hva slags panel man bør bruke? De bildene jeg har sett så er de fleste paneler litt smalere, noe som ser ganske bra ut.
Den må gjerne være hvit så man slipper å male.
Den må gjerne være hvit så man slipper å male.
Vi kjøpte hvit spårpanel fra beijers, rå, men malte likevel på stedet for å skjule spikre (der jeg ikke klarte å gjemme dem i sponten) samt at det var mye varierende kvalitet, sparklet litt her og der.
Deretter malte vi på stedet.
Da forsvant alle småfeil og fargen ble jevn/homogen.
Deretter malte vi på stedet.
Da forsvant alle småfeil og fargen ble jevn/homogen.
Vi har satt Södra Interiørs hvitvoksede og finsagde panel i rom med rygningstak, ingen fasning. De er "stående" montert, dvs fra møne og nedover. Har artikkelnummer 8676.
Hadde tenkt å ha dem liggende, men fikk tipset om å sette dem "stående" for å få større effekt av rygningstaket, følelsen blir at det føles høyere enn om du setter dem liggende. Samme effekt som klær, tapet, etc., hvordan stripene påvirker utseendet for øyet.
http://www.sodrainterior.com/sv/Panel1/Obehandlade/Obehandlade2/
Hadde tenkt å ha dem liggende, men fikk tipset om å sette dem "stående" for å få større effekt av rygningstaket, følelsen blir at det føles høyere enn om du setter dem liggende. Samme effekt som klær, tapet, etc., hvordan stripene påvirker utseendet for øyet.
http://www.sodrainterior.com/sv/Panel1/Obehandlade/Obehandlade2/
Takk for tipsene så langt.AndersS skrev:Vi har satt Södra Interiörs hvitvoksa og finsagede panel i rom med åstak, ingen fasning. De er "stående" montert, dvs fra mønet og nedover. Har artikkelnummer 8676. Hadde tenkt å ha dem liggende men fikk tipset å sette dem "stående" for å få større effekt av åstaket, følelsen blir at det føles høyere enn om du setter dem liggende. Samme effekt som klær, tapeter, etcetera, hvordan stripene påvirker utseendet for øyet. [lenke]
Har du et bilde av din stående panel å sende meg?
Klikk her for å svare

