TheImprovisor
Allvitende
· Västkusten
· 1 876 innlegg
TheImprovisor
Allvitende
- Västkusten
- 1.876 innlegg
Jeg har gjort en utbygging på huset mitt. Ca 20 kvm.
På grunn av ulike omstendigheter har pengene tatt slutt, og bygget står nå uferdig. Det som gjenstår er innervegger, gulvspån samt takspån.
Også flytsparkling og våtromstapet, men det innser jeg at jeg må betale fagfolk for å gjøre.
Har vurdert å kjøpe overflødig materiale som har blitt til overs fra andres byggeprosjekter, ting som kanskje ellers bare ville blitt liggende.
Er det noen som har ideer om hvor man begynner å lete og hvordan man går frem.
Også brukt materiale som f.eks. dører er av interesse.
På grunn av ulike omstendigheter har pengene tatt slutt, og bygget står nå uferdig. Det som gjenstår er innervegger, gulvspån samt takspån.
Også flytsparkling og våtromstapet, men det innser jeg at jeg må betale fagfolk for å gjøre.
Har vurdert å kjøpe overflødig materiale som har blitt til overs fra andres byggeprosjekter, ting som kanskje ellers bare ville blitt liggende.
Er det noen som har ideer om hvor man begynner å lete og hvordan man går frem.
I Malmö finnes f.eks. Återbyggdepån, som selger brukt/overskudd byggemateriale. For det meste ting som dører, vinduer osv samt stein & tegl. Kan sikkert finnes lignende i andre deler av landet.UlrikaSpg skrev:
På grunn av ulike omstendigheter har pengene tatt slutt og byggingen står nå uferdig. Det som gjenstår er innervegger, gulvspon samt takspon.
Også flytsparkling samt våtromstapet, men det innser jeg at jeg må betale fagfolk for å gjøre.
Har vurdert å kjøpe overskuddsmateriale som har blitt til overs fra andres bygg, sånt som kanskje ellers bare ville blitt liggende.
Er det noen som har ideer om hvor man begynner å lete og hvordan man går fram.
Hei! Kanskje sent ute men jeg har en god del overflødig materiale på byggöverskott.se hvis det skulle være av interesse.TheImprovisor skrev:
På grunn av ulike omstendigheter har pengene tatt slutt og byggingen står nå uferdig. Det som gjenstår er innervegger, gulvspån samt takspån.
Også flytsparkling samt våtromstapet, men jeg innser at jeg må betale en fagmann for å gjøre det.
Har fundert i baner om å få kjøpt overflødig materiale som har blitt til overs fra andres bygg, sånt som kanskje ellers bare ville bli liggende.
Er det noen som har ideer hvor man begynner å lete og hvordan man går fram.
Klikk her for å svare