LoweW
Har tidligere skjøtt ytterhjørner uten problemer med våtromslim + skjøteremse men nå ble det noen ekstra millimeter mellomrom som måtte sparkles noe som gjør at skjøteremsen ikke får særlig mye feste på den ene platen.

Tenkte at jeg kunne begynne med å lime fast 50mm remsen som på bilde to for å en dag senere komme tilbake og lime fast skjøteremsen på ytterhjørnet. Jeg kan ikke se noen problemer med dette men ville dobbeltsjekke før jeg begynner.

Har alt materiale hjemme så jeg unngår helst å måtte dra for å handle noen hjørneprofiler.

All hjelp tas imot med takk!

• Ytterhjørne av en vegg med en 50mm remse festet med lim, viser forbedring av spaltebredde for å feste en skjøteremse senere.
  • Nærbilde av hjørne med påført skarvremsa og en 50 mm remse festet med lim på gipsplatehjørne, klar for videre arbeid.
  • Gipsvegg med blå elektrisk boks og målte markeringer på 90 og 100 cm. Viser et ytterhjørne som skal forhåndslimes før skarving.
Det burde funke bra.

LoweW
Stefan N Stefan N skrev:
Det burde funke bra.
Supert, da kjører jeg på. Takk for alle dine tidligere tips angående sparkling/skarvning! Alle skarvene har holdt riktig fint hittil (y)

• Liker
Stefan N
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.