Holder på å ferdigstille terrassen min. Har kjørt treverk fra en mindre bolist-leverandør som har vært super. Trengte imidlertid å komplettere med ca. 10 meter lekter nå på slutten - hadde rett og slett bestilt for lite.
Kjøpte 45x145 NTR A på Optimera.
For første gang i løpet av hele byggeprosessen hadde jeg i kveld problemer med at en hel del ankerskruer ikke "bet" seg fast, men bare snurret.
Kan ikke forstå hvordan det kan være så stor forskjell på treverk?