Holder på å ferdigstille terrassen min. Har kjørt treverk fra en mindre bolist-leverandør som har vært super. Trengte imidlertid å komplettere med ca. 10 meter lekter nå på slutten - hadde rett og slett bestilt for lite.

Kjøpte 45x145 NTR A på Optimera.

For første gang i løpet av hele byggeprosessen hadde jeg i kveld problemer med at en hel del ankerskruer ikke "bet" seg fast, men bare snurret.

Kan ikke forstå hvordan det kan være så stor forskjell på treverk?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.