Har en bærende innervegg med 95 mm regel.
På begge sider kommer jeg til å ha 15 mm byggplywood, deretter 15 mm panel. Veggen vil altså se ut som følger: 15+15+95+15+15 mm.
Hvordan oppnår jeg best lydisolering?
Skal jeg fylle regelen med:
• 45 mm isolasjon
• 45+45 mm isolasjon omlagt.
• 45 mm isolasjon + gipsplate 1 eller 2 lag (har ekstra)
Deretter er veggen bygget i spredtpanel i overkant. Det blir luftspalte mellom rommene mellom spredtpanelet.
Hvordan gjør jeg for å lydisolere der best?