Hei.
Holder på og renoverer gangen i min borettslagsleilighet.
Hadde jeg visst litt mer hadde jeg aldri rørt taket, da det viste seg å være kalkpusset.
Har skrapt ned alt som sitter overflatisk og slipt en del, men alt er ikke nede.
Hvordan er det med gipsmørtel, kan man påføre dette rett på, og for øvrig har jeg slipt slik at småflekker her og der er ren betong. I tillegg har jeg prøvd å sparkle med finsparkel.
Det spiller ingen rolle om overflaten blir glatt eller ru som den var i begynnelsen.

Ville vært takknemlig for råd.
Har vurdert å sette opp et nytt tak, men da sitter sikringsskapet dårlig til, så uansett hva jeg gjør blir det trøbbel.

MVH: Putte
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.