Hei!

Jeg har et hus fra 1954 som er bygget i lettbetong. Nå skal jeg reparere noen skader på en yttervegg innenfra og ble litt usikker på isoleringen.

Ytterveggene er 28 cm og gjennom en skade kan jeg måle først 10 cm lettbetong og deretter to cm mineralull før det kommer noe hardt igjen.

Er det flere lag med ull tro eller er hele isoleringen bare to cm? 26 cm lettbetong og to cm mineralull.
 
Lettbetongen isolerer. Totale u-verdien er sikkert rett ok, eller iallfall ikke noen katastrofe.
 
  • Liker
karlmb
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.