Har et sett med klinker som har blitt til overs. Tør jeg oppbevare det i en uisolert redskapsbod, gulvet er dog isolert men ikke resten.
Vet ikke om de tåler frost, merket er ceramiche supergres og finner ingen info om det.
Tør jeg ha dem i boden over vinteren?
Kanskje noen som vil kjøpe dem? 10 kvm 30x60 + 1 kvm 10x10 Ambiente Nero