God dag denne solfylte dagen, er det noen som kjenner til dette merket. Har noen gutter som har malt taket "betongpannorna" med dette. Ser bra ut overalt.
Jeg vet det finnes mange meninger om å male taket, men har ikke råd til å bytte.

Danin Danin skrev:
God dag denne solrike dagen, er det noen som kjenner til dette merket. Har noen karer som har malt taket "betongpannorna" med dette. Ser bra ut overalt. Jeg vet det finnes mange meninger om å male taket, men jeg har ikke råd til å bytte.
Har nettopp fått fire tilbud på mitt tak og alle brukte forskjellige produsenter av maling. Det er nok ingen stor forskjell på dem etter å ha googlet rundt litt, så den er nok like bra som de andre. Ang. Male pannorna så er det et topp alternativ økonomisk hvis alt annet ellers ser bra ut, mener jeg. Mitt tak er 280 kvm så en behandling inkl maling og vente 10-15 år før det virkelig er på tide med en utskifting er vel verdt pengene.

G Ganescha skrev:
Har akkurat fått fire pristilbud på mitt tak og alle brukte forskjellige produsenter av maling. Ikke noen stor forskjell på dem etter å ha googlet litt rundt, så den er nok like god som de andre.
Når det gjelder å male taksteinen er det et topp alternativ økonomisk hvis alt annet ser bra ut, mener jeg. Mitt tak er 280 kvm, så en behandling inkl. maling og vente 10-15 år før det virkelig er nødvendig med et bytte er vel verdt pengene.
Det ble fantastisk fint, de brukte cirka 8 spann á 20 liter. Så cirka 30m2 per spann sa han. Usikker på målene, men tror det blir akkurat passe for to lag med maling.

fikk også en ekstra spann i tilfelle det skulle trenges.
Pris 41000 kr for vasking og maling.
Ser man til prisen, ville jeg nok ikke malt mye billigere og den tiden det kunne jeg jobbe i stedet for.

• Hus med svart trepanel, skråtak, gul murvegg, solskjerm i tre og rød markise, fotografert under blå himmel med skyer.
  • Liker
Ganescha
  • Laddar…
Perfekt, takket ja til et tilbud med en pris på 45000:-. Vask og maling. Spent på resultatet. Tikkurilas er malingen de kommer til å bruke, samme merke på anti-algen.

G Ganescha skrev:
Perfekt, takket nettopp ja til et tilbud med en pris på 45000:-. Vask og maling. Spent på resultatet. Tikkurilas er malingen de kommer bruke, samme merke på anti-algen.
Du kommer nok bli mer enn fornøyd, det tok 1 dag å vaske har jeg for meg samt en dag å male. Det var ganske greit. De var flinke til å håndtere sikkerheten der de hadde fallsikring på hele tiden. Var vel en 6 uker mellom vask og maling. Naboen gjorde det samme i fjor der gjorde de alt på 2 dager, vask og maling. Ingen algemiddel samt ingen fallsikring.

Nå sjekket jeg bildene fra da naboen malte og så logoen, det var jaggu samme selskap. Det hadde jeg helt gått glipp av og tenkte de vil jeg ikke ha :) da ser det ut til at de har brukt bedre underentreprenør i år da.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.