Har nettopp fått fire tilbud på mitt tak og alle brukte forskjellige produsenter av maling. Det er nok ingen stor forskjell på dem etter å ha googlet rundt litt, så den er nok like bra som de andre. Ang. Male pannorna så er det et topp alternativ økonomisk hvis alt annet ellers ser bra ut, mener jeg. Mitt tak er 280 kvm så en behandling inkl maling og vente 10-15 år før det virkelig er på tide med en utskifting er vel verdt pengene.Danin skrev:
Det ble fantastisk fint, de brukte cirka 8 spann á 20 liter. Så cirka 30m2 per spann sa han. Usikker på målene, men tror det blir akkurat passe for to lag med maling.G Ganescha skrev:Har akkurat fått fire pristilbud på mitt tak og alle brukte forskjellige produsenter av maling. Ikke noen stor forskjell på dem etter å ha googlet litt rundt, så den er nok like god som de andre.
Når det gjelder å male taksteinen er det et topp alternativ økonomisk hvis alt annet ser bra ut, mener jeg. Mitt tak er 280 kvm, så en behandling inkl. maling og vente 10-15 år før det virkelig er nødvendig med et bytte er vel verdt pengene.
fikk også en ekstra spann i tilfelle det skulle trenges.
Pris 41000 kr for vasking og maling.
Ser man til prisen, ville jeg nok ikke malt mye billigere og den tiden det kunne jeg jobbe i stedet for.
Du kommer nok bli mer enn fornøyd, det tok 1 dag å vaske har jeg for meg samt en dag å male. Det var ganske greit. De var flinke til å håndtere sikkerheten der de hadde fallsikring på hele tiden. Var vel en 6 uker mellom vask og maling. Naboen gjorde det samme i fjor der gjorde de alt på 2 dager, vask og maling. Ingen algemiddel samt ingen fallsikring.G Ganescha skrev:
Nå sjekket jeg bildene fra da naboen malte og så logoen, det var jaggu samme selskap. Det hadde jeg helt gått glipp av og tenkte de vil jeg ikke ha
Klikk her for å svare