Vi vil gjerne ha en putsoverflate med litt grovere struktur. Er det noen som vet om 1,5mm gir en for fin overflate? Er det stor prisforskjell å bytte opp til grovere steiner? (kan det fortsatt sprayes på?)

Jeg tar også gjerne imot tips om fargekode hvis noen kjenner til en fin gråfarge som passer som puss.

Lurer på det samme!!! Omtrent... Vi har vel i alle fall bestemt oss for 1,5 mm. Derimot vurderer vi om vi skal spraye eller bruke sparkel. Noen som kjenner til fordeler og ulemper? Prisforskjell?

ringte til pusseren. å gå opp fra 1,5 til 2 eller 3 mm var kostnaden ubetydelig (3-4 tusen på et arbeid som koster 180,000kr). Dog vet jeg ikke hvor grov 1,5 mm er, det skal gjerne synes litt at det er pusset..

en annen ting jeg har tenkt på er hvis man vil ha hvit ramme rundt vinduene, må man da pusse dette også eller finnes det andre bedre løsninger?

Enten kan man slettpusse en ram rundt vinduene eller så kan man sette på vindusdekorasjoner med ulike utforminger.

Om to uker kommer "puss-gutta" for å sette i gang med vår fasade. Endelig skal det se ut som et ordentlig hus!!
Vi betaler ca 135 000 for 152m2 fasade (OBS! Ikke inkludert vinduer og dører) med 2mm puss og slettpuss rundt vinduer og dører. Jeg tenker å spørre gutta hva de skal ha ekstra for å bygge på noen centimeter ved hushjørnene og rundt vinduene for jeg synes det er så fint, men det må ikke bli altfor dyrt, da nøyer jeg meg med slettpuss.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.