Hei,
Har kjøpt et 50-tallshus med oppforet gulv. Nå virker det som det er helt OK ifølge Anticimex i og for seg, men det er en del av huset som har plastmatte rett på betonggulvet.
Den naturlige reaksjonen synes jeg er å legge et nivell gulv der, for å unngå eventuelle problemer. Noen som har noen andre forslag?
Dere som har lagt nivell gulv, hva har dere betalt per kvm omtrent? Har dere hatt isolering mellom bjelkene? Hvis ikke, føles gulvene kalde eller blir det OK likevel med tanke på luften (den bør jo være varm antar jeg)?
Mvh,
/Magnus