har en gammel torp, må forlenge noen eksisterende rør som har dimensjon 650mm.
Virker å være umulig å finne, ville vært takknemlig for hjelp.
Mvh Christian
Virker å være umulig å finne, ville vært takknemlig for hjelp.
Mvh Christian
65 mm såklart, ber om unnskyldning....
I dagens situasjon stikker det opp 110 plast 1 meter opp fra bakken der mine 65 bare er stukket inn, ser forjævlig ut...
Vil gå med bef 65 hele veien ned så alt synlig er 65 og deretter gå over til 110 under bakken.
I dagens situasjon stikker det opp 110 plast 1 meter opp fra bakken der mine 65 bare er stukket inn, ser forjævlig ut...
Vil gå med bef 65 hele veien ned så alt synlig er 65 og deretter gå over til 110 under bakken.
Sist redigert:
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 innlegg
Det er jo praktisk med en Lövsil ovenfor bakken også.
Protte
Protte
Bedreviter
· östergötland
· 2 786 innlegg
Da ville jeg anbefale nærmeste blikkenslager.. Minste standardrør er 75 mm men de burde kunne lage mindre..
Jeg vil ikke ha noen løvsil da jeg synes det er stygt. Har gitter i takrennene i stedet.
Finnes det ikke noen butikk som handler med gammelt byggmateriale?
Finnes det ikke noen butikk som handler med gammelt byggmateriale?
Kanskje du kan bruke noe sånt her og fjerne noen deler, blir å se hva som mikses til med
har ikke sett eller brukt før
www.byggmax.se/trädgård/trädgårdsskötsel/trädgårdsredskap/anslutningskit-till-stuprör-greenline-svart-p703006?gclid=CjwKCAjw8ajcBRBSEiwAsSky_ZS6tYThwIuLSk5t60YbY5S5fV4YwTILjJgWHSqVAKs4S68JTVg49hoCIdcQAvD_BwE
har ikke sett eller brukt før
www.byggmax.se/trädgård/trädgårdsskötsel/trädgårdsredskap/anslutningskit-till-stuprör-greenline-svart-p703006?gclid=CjwKCAjw8ajcBRBSEiwAsSky_ZS6tYThwIuLSk5t60YbY5S5fV4YwTILjJgWHSqVAKs4S68JTVg49hoCIdcQAvD_BwE
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 innlegg
En blikkenslager kan falce sammen et rør (i hvilken som helst dimensjon)
Protte
Protte
Klikk her for å svare