Jibe 65 #1 Medlem · 5 innlegg 22 sep 2024 kl 16:47 Jibe 65 Medlem 5 innlegg 22 sep 2024 kl 16:47 #1 Trenger hjelp med råd om hvordan jeg løser dette. Murstocken i kjelleren har en gang blitt ødelagt for å trekke elen gjennom.. #kjeller #pipestokk
Trenger hjelp med råd om hvordan jeg løser dette. Murstocken i kjelleren har en gang blitt ødelagt for å trekke elen gjennom..
klaskarlsson #2 Gjør-det-selv-bygger · Stockholm · 8 592 innlegg 23 sep 2024 kl 14:02 klaskarlsson Gjør-det-selv-bygger Stockholm 8.592 innlegg 23 sep 2024 kl 14:02 #2 Jibe 65 skrev: Trenger hjelp med råd om hvordan jeg løser dette. Murpipa i kjelleren har en gang blitt brutt opp for å trekke elkabler gjennom..[bilde] Hva er det du vil løse? Ønsker du en fungerende murpipe, så er det vel å trekke om elkablene og mure igjen murpipa...
Jibe 65 skrev: Trenger hjelp med råd om hvordan jeg løser dette. Murpipa i kjelleren har en gang blitt brutt opp for å trekke elkabler gjennom..[bilde] Hva er det du vil løse? Ønsker du en fungerende murpipe, så er det vel å trekke om elkablene og mure igjen murpipa...
Jibe 65 #3 Medlem · 5 innlegg 23 sep 2024 kl 14:05 Jibe 65 Medlem 5 innlegg 23 sep 2024 kl 14:05 #3 klaskarlsson skrev: Hva er det du vil løse ? Vil du ha en fungerende murstock så er det vel å trekke om elen og mure igjen murstocken.. Elen er omtrukket men vet ikke hvilke firmaer som driver med muring av skorstein eller hvordan jeg gjør det selv.
klaskarlsson skrev: Hva er det du vil løse ? Vil du ha en fungerende murstock så er det vel å trekke om elen og mure igjen murstocken.. Elen er omtrukket men vet ikke hvilke firmaer som driver med muring av skorstein eller hvordan jeg gjør det selv.
Jibe 65 #4 Medlem · 5 innlegg 23 sep 2024 kl 14:06 Jibe 65 Medlem 5 innlegg 23 sep 2024 kl 14:06 #4 klaskarlsson skrev: Hva er det du vil løse ? Vil du ha en fungerende mursteinsstokk så er det vel å legge om strømmen og mure igjen mursteinsstokken igjen.. Se svaret nedenfor.
klaskarlsson skrev: Hva er det du vil løse ? Vil du ha en fungerende mursteinsstokk så er det vel å legge om strømmen og mure igjen mursteinsstokken igjen.. Se svaret nedenfor.
klaskarlsson #5 Gjør-det-selv-bygger · Stockholm · 8 592 innlegg 23 sep 2024 kl 14:09 klaskarlsson Gjør-det-selv-bygger Stockholm 8.592 innlegg 23 sep 2024 kl 14:09 #5 Jibe 65 skrev: Elektrisiteten er trukket om, men vet ikke hvilke firmaer som driver med muring av skorstein eller hvordan jeg gjør det selv. Ah: Spørsmålet er hvilke firmaer/murere som finnes for en slik reparasjon - da er det i hvert fall avklart Dessverre har jeg ingen svar der...
Jibe 65 skrev: Elektrisiteten er trukket om, men vet ikke hvilke firmaer som driver med muring av skorstein eller hvordan jeg gjør det selv. Ah: Spørsmålet er hvilke firmaer/murere som finnes for en slik reparasjon - da er det i hvert fall avklart Dessverre har jeg ingen svar der...