Hei alle murere!
Jeg hadde tenkt å mure opp en garasje med Lecablock av størrelsen 19x19x59. Tanken er å mure med gesims oppe ved takfoten da vi har det på bolighuset. En liten fin trapp med to trinn hadde jeg tenkt. Skal man tenke på noe om hvordan takstolen skal være konstruert? Har forsøkt å lete på internett hvordan man gjør, men finner absolutt ingenting.
Finner det noen på forumet som kan beskrive hvordan man gjør eller tipse om lesning et sted?