Hei alle murere! :)

Jeg hadde tenkt å mure opp en garasje med Lecablokk i størrelsen 19x19x59. Planen er å mure med gesims oppe ved takfoten siden vi har det på bolighuset. En liten fin trapp med to trinn hadde jeg tenkt. Er det noe man bør tenke på angående hvordan takstolen skal være konstruert? Har forsøkt å lete på internett etter hvordan man gjør det, men finner absolutt ingenting.

Er det noen på forumet som kan beskrive hvordan man gjør det eller tipse om lesestoff et sted?
 
P Pjoter1 skrev:
Hei alle murere! :)

Jeg hadde tenkt å mure opp en garasje med Lecablock av størrelsen 19x19x59. Tanken er å mure med gesims oppe ved takfoten da vi har det på bolighuset. En liten fin trapp med to trinn hadde jeg tenkt. Skal man tenke på noe om hvordan takstolen skal være konstruert? Har forsøkt å lete på internett hvordan man gjør, men finner absolutt ingenting.

Finner det noen på forumet som kan beskrive hvordan man gjør eller tipse om lesning et sted?
Har du funnet mer info?
(Jeg er også på jakt! )
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.