Hei!

Jeg og min familie har en Storpool fra J&F.
Bassenget er 5,45 i diameter og er 1,32 dypt.
Saken er den at det aldri kommer noen som
kan sette det sammen, og vi vil ikke prøve
selv.
Vi hadde en kar fra J&F, men som nå har trekt
seg av ulike grunner.
Vi vil rekke å bade før sommeren er over.
Problemene begynte med at gravefirmaet som skulle
fjerne jordmassen ikke kom på 5 uker, og nå
har vi ingen som kan montere bassenget.
Vi betaler selvfølgelig det det koster.
Det går fint å komme når det passer.
Vi bor rett utenfor Eskilstuna.
Send e-post til: wallbom893@hotmail.com

Takk for hjelpen!! :-[
Ps: Marken er ryddet og klar, men den skal ikke
graves helt ned..men nå er det som sagt ingen
som kan hjelpe oss.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.