Jeg som er nybegynner prøver å montere vinduskarmer i marmor, men har kjørt meg litt fast.
Hvordan gjør man når underlaget av OSB er skjevt hvis man skal montere en vinduskarm i marmor?
Å fylle opp med noe sparkel er vel ikke greit da OSB-en vil suge til seg fuktighet?
Enda vanskeligere spørsmål,
hvordan gjør man hvis underlaget er av GIPS? Da må man vel fjerne gipsen, eller skru på et ekstra lag OSB?