Hei, jeg lurer på hvordan selve monteringen av underbeslag på kvist skal gjennomføres. Skal den skrues fast både i rupanel og vegg eller bare i veggen.
Holder på å sette ny papp på taket og har kommet opp til karnappet. Er litt vanskelig å skru fast underbeslag øverst på karnappet pga plass, skal man droppe det der da?
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.