Har fått tak i en takstige som jeg har til hensikt å montere på et platetak. Har lest litt rundt men har ikke helt klart for meg reglene. Man kan vel ringe og høre, men tenkte bare sjekke her om noen har klart for seg reglene for takstiger, innfesting osv.
Huset er fra -75. Taket har fall på 5 m. Holder det om man legger stigen over mønet og skrur fast der, samt fester den nede ved takfoten?
Noe mer man bør tenke på ved montering av stige?
Takknemlig for tips og synspunkter