Hei! Jeg holder på å sette opp en fondvegg med Moelvens panel Sjöbod. Problemet er at en planke av åtte er skadet, dvs. et svinn på 12% allerede før jeg har begynt. Dette på et produkt som er "prima" og koster over 600kr/m2. Er det bare jeg som har hatt uflaks, eller er det noen andre som har lignende erfaringer?

Japp!
Vi kjøpte ca 50m2 Trend Fas ferdigmalt hvit.
Åpnet flere pakker og kvaliteten var elendig og om jeg husker rett så hadde vi 30-40% som ikke var brukbare.
Endte opp med at vi reklamerte alt. Byggevarehandleren brydde seg ikke med å hente det og det endte med at vi sorterte ut det som var ok, kompletterte med ytterligere pakker og satte opp. Mye ekstraarbeid mao!

Ok, interessant. Da er jo en «kass-prosent» på 12 et steg fremover, sammenlignet med dine 30-40%. Bra å vite til neste gang jeg handler. Jeg får rett og slett forhandle til meg et overantall eller lavere pris som kompenserer. Dessverre er det vel vi forbrukere som gruppe som må betale for kalaset (kvalitetsmanglene) med både arbeid, tid og penger.

Kjøpte to pakker Sjöbod Lava tidligere i vår, kunne bruke alle plankene

Og jeg satte opp et helt tak på 80 kvm i våres uten problemer. Det var noen panelbord som var kantstøtte allerede fra varehuset Bauhaus så ikke noe som skyldtes produktet. Tror de jeg kjøpte heter SLÄT hvitgrunnet eller lignende.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.