Hei!
Vi har revet et skap i vårt gamle hus fra 1912. Da fikk vi også opp en bit av gulvet og kunne se hva som var der under. Rommet der skapet står er på andre etasje. Det som var under gulvet ser ut som aske, grus, steinkull eller noe. Det lå også steiner der! Det støvet ganske mye og man ble svart på hendene. Dog ikke som trekull, men det var hardere. Er det noen som har en anelse om hva det kan være som de har lagt under gulvet? ???
/Ziro