A amoreex skrev:
@Marlen Eskilsson hadde vi ikke kunnet starte en liten innsamling til en finere blomst eller noe til hans pårørende?

En meget hjelpsom menneske og kunnskapsrik som vil bli savnet her på forumet..

hvil i fred Peter!
Ja, jeg ordner det.

• Liker
  • Elsker
13th Marine og 13 andre
  • Laddar…
Veldig trist å høre at han har gått bort. Hvil i fred! Hvis du Marlene ordner med blomster så kanskje vi som vil kan vippse et beløp?

Virkelig trist å høre. Et utrolig hjelpsomt og vennlig medlem som vil bli savnet av mange.

S
Fy så kjedelig. Alltid så hjelpsom...

Trist å høre, en kunnskapsrik og hjelpsom medmenneske.
Hvil i fred.

Veldig trist for hans pårørende og for forumet. En av de mest kunnskapsrike personene jeg har "møtt" innen sitt område og en ildsjel når det gjelder å forsøke å hjelpe til.

Hvil i fred!

Det var trist å høre. Han var en klippe her på forumet.

Har gått og tenkt på @justusandersson i dag.

Fikk vite at han har gått bort og synes det er fryktelig. Som dere tidligere har skrevet så var han en uhyre hjelpsom person på forumet.
Jeg fikk veldig mye hjelp med ulike bygg.

Har gått glipp av denne tråden tidligere til tross for at jeg er inne flere ganger om dagen.
Hvil i fred :heart::heart:

• Elsker
  • Liker
Kramla og 3 andre
  • Laddar…
Han var mer enn et medlem, han var en legende. Hvil i fred @justusandersson :cry:

• Liker
  • Elsker
TessanDoo og 4 andre
  • Laddar…
P
Dette hadde jeg gått glipp av! Det var veldig trist å høre, en så hjelpsom og hyggelig mann er sjelden å møte på. Jeg har selv fått uvurderlig hjelp av ham.

Hvil i fred.

• Liker
Workingclasshero og 3 andre
  • Laddar…
Dette var virkelig trist å høre. Uten en kommentar fra @justusandersson hadde jeg nok ikke våget å sette sagen i en takstol, men nå gjorde jeg det, og både huset og jeg selv vokste litt. Jeg vet ikke hvem du var, men jeg håper dine nære og kjære forstår hvor verdsatt du var.

• Liker
  • Elsker
Workingclasshero og 8 andre
  • Laddar…
Det er en person jeg gjerne hadde ønsket å møte da vi ser ut til å dele interesse og glød, om enn innenfor ulike fagområder.

• Liker
richardtenggren og 3 andre
  • Laddar…
Trist. Hvil i fred. Mennesker som velger å hjelpe andre er utrolig sjeldne og viktige

Med vennlig hilsen, fremax

• Liker
Tjrex og 3 andre
  • Laddar…
Jeg tenker ofte på justus, det var hans innlegg jeg direkte gikk inn og leste og blir minnet om at han er borte hver gang jeg kommer inn her. :(

• Trist
  • Elsker
  • Liker
El-Löken66 og 6 andre
  • Laddar…
E
Dette var utrolig kjedelig og sjokkerende å gjøre, ja i den deprimerende retningen.

Justus har skrevet fantastiske innlegg, mye mer enn det vet jeg ikke. Alder og så videre.

Veldig trist, takk for at dere deler og oppmerksommer dette.

• Liker
Anna_H
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.