13.782 lest ·
44 svar
14k lest
44 svar
Medlemmen justusandersson
Administrator
· Skåne
· 8 624 innlegg
Renovator
· Kalmar län
· 2 600 innlegg
Virkelig trist å høre. Et utrolig hjelpsomt og vennlig medlem som vil bli savnet av mange.
Trist å høre, en kunnskapsrik og hjelpsom medmenneske.
Hvil i fred.
Hvil i fred.
Veldig trist for hans pårørende og for forumet. En av de mest kunnskapsrike personene jeg har "møtt" innen sitt område og en ildsjel når det gjelder å forsøke å hjelpe til.
Hvil i fred!
Hvil i fred!
Har gått og tenkt på @justusandersson i dag.
Fikk vite at han har gått bort og synes det er fryktelig. Som dere tidligere har skrevet så var han en uhyre hjelpsom person på forumet.
Jeg fikk veldig mye hjelp med ulike bygg.
Har gått glipp av denne tråden tidligere til tross for at jeg er inne flere ganger om dagen.
Hvil i fred

Fikk vite at han har gått bort og synes det er fryktelig. Som dere tidligere har skrevet så var han en uhyre hjelpsom person på forumet.
Jeg fikk veldig mye hjelp med ulike bygg.
Har gått glipp av denne tråden tidligere til tross for at jeg er inne flere ganger om dagen.
Hvil i fred
Dette var virkelig trist å høre. Uten en kommentar fra @justusandersson hadde jeg nok ikke våget å sette sagen i en takstol, men nå gjorde jeg det, og både huset og jeg selv vokste litt. Jeg vet ikke hvem du var, men jeg håper dine nære og kjære forstår hvor verdsatt du var.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 806 innlegg
Det er en person jeg gjerne hadde ønsket å møte da vi ser ut til å dele interesse og glød, om enn innenfor ulike fagområder.
Dette var utrolig kjedelig og sjokkerende å gjøre, ja i den deprimerende retningen.
Justus har skrevet fantastiske innlegg, mye mer enn det vet jeg ikke. Alder og så videre.
Veldig trist, takk for at dere deler og oppmerksommer dette.
Justus har skrevet fantastiske innlegg, mye mer enn det vet jeg ikke. Alder og så videre.
Veldig trist, takk for at dere deler og oppmerksommer dette.
Klikk her for å svare