Hei!

Har revet det gamle kjøkkenet i sommerhytta og skal bruke området som gang. Det vil stå garderober til høyre. Kjøkkenet er nå et annet sted.

Det pussede vi ser er baksiden av ovnen med keddyinnsats. Blir virkelig varm og behagelig etter en stunds fyring og beholder varmen i opptil 12-13 timer. Vil ha den åpen fremover og utnytte den som et element.

Den øvre halvdelen er malt, deretter har det vært kjøkkenskap. I midtdelen var det fliser. Det sitter noen form for primer. Tror det blir vanskelig å få bort primer/maling.

Hva blir best og lettest? Lurer på å flislegge. Eller motvirker det? Finnes det fliser i kleberstein f.eks. Burde bli bra ut fra "elementsynspunkt". Eller bare male/pusse? Finnes det andre løsninger?

Veggen med gips og puss, gamle kjøkkenskaper og kaminens bakside. Klar for fornying med fliser eller maling, primeren synlig.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.