Jeg har en kjøkkenvegg som har vært litt skev.
Venstre del sponplate, høyre del murpipe. Vedovnen og el-komfyren fulgte linjen fra murpipa, oppvaskbenken linjen fra sponplaten med påfølgende at det var en skjev glipe mellom el-komfyr og oppvaskbenk, åpningen der bak. Planen er nå å ta ned sponplaten, fore ut under mot stenderne på høyre del og sette tilbake platen. Deretter fylle ut med "noe" på murpipa så det blir jevnt mot sponet med et 6mm gipsplate. Deretter fliser utenpå gips og murpipe.
Spørsmålet er hva jeg skal bruke som "noe"?
Altså, hva skal jeg sparkle med på murpipa?