5.836 lest ·
7 svar
6k lest
7 svar
Fjern flislim og jevn ut kjøkkenvegg i betong
Beste svar
Å leie saneringsfresen med en støvsuger vil bli en stor operasjon gitt hvor mye skitt det genererer selv med støvsugeren i gang. En enkel slipkloss eller å bare slå bort det som stikker ut med en brekkstang skitner til betydelig mindre. Får du bort det som stikker ut spiller hull ingen rolle når du flislegger igjen forutsatt at flisene skal opp igjen der de satt før.
Takk for svar! Det høres bra ut. Tanken er å fylle ujevnhetene og sparkle med gipsputs eller köksfix, deretter primer på det. Jeg skal så flislegge helt opp til taket. Anbefaler du gipsputs eller köksfix?Peter2400 skrev:
Ettersom det var vanskelig å få bort flisfixet med brekkjern og alt allerede var støvete på grunn av rørfornyelse, så ble det uansett en rask jobb med en saneringsfres. Det var lett verdt de timenes slit det ville vært med et brekkjern. utleiefirmaet ligger også et steinkast herfra, så alt var smidig. Det var en enorm forskjell å kjøre uten støvsuger. det merket jeg da munnstykket løsnet under arbeidet. Men det er som du maurtue sier. støvete det blir det uansett. har nå lagt litt gipsmørtel på hullene. Er det noe annet jeg skal tenke på før flislegging?
Klikk her for å svare