Hei,
Jeg skal bygge en innervegg for å dele av vår store kjeller. Det jeg lurer på er hvilket materiale jeg skal ha på svillen?
Det er en dyp, men fin kjeller uten kjellerlukt og med god ventilasjon via FTX. Det er marmorgulv(!) i hele kjelleren.
Planen er å bruke tape eller lim for å slippe å bore i marmoren. Spørsmålet er imidlertid om tresviller vil fungere eller om det er helt forkastelig, hva sier dere? Veggen skal bli ca. 20 cm tykk, så jeg hadde tenkt å legge en 195mm som svill.
Takk for hjelp!!
//Andreas