Jeg skal bygge igjen en åpning etter en dør i kjelleren der det skal bli vaskerom. Ene siden skal flislegges og den andre skal jeg pusse. Veggen der åpningen finnes er laget av lekablokker kledd med puss. Hva skal jeg bruke for materialer for å tette igjen åpningen og kunne flislegge henholdsvis pusse på den andre siden?
Min første tanke var å bruke trestendere og legge sville imellom. Kle dette med kryssfiner og gips for deretter å prime slik at fukten holder seg borte.
Hva tror dere om det? Andre ideer?
Min første tanke var å bruke trestendere og legge sville imellom. Kle dette med kryssfiner og gips for deretter å prime slik at fukten holder seg borte.
Hva tror dere om det? Andre ideer?
Leca er jo hvor moro som helst å jobbe med. Typ som å bygge med legoklosser. Beste inngangsmaterialet som finnes for å ta seg inn i muringens og pussingens verden. Billig er det jo dessuten, og lett å endre, så det er ikke hele verden om man gjør feil en gang.
Jeg muret Leca for første gang forrige sommer, likte du lego som liten vil du synes det er kjempegøyS sole_oggi skrev:
Kjøp et blad til tigersagen så du kan kappe, prøvde vinkelsliper først men sagblad var mye enklere å få det rett/pen syntes jeg.
Prøv! Jeg syntes det var moro som bare det!
Ikke glem å slenge i noen armering hver 3. omgang med typ.
Haha så ikke innlegget ditt først, du refererer også til legoPNO skrev:
Klikk her for å svare