Holder på å bygge om en lekestue til hønsehus. Som gulv og vegger bruker jeg formplywood og trenger å tette mellom disse. Problemet er at det er minusgrader ute og vil være det en stund. De malingsakrylene jeg har sett på tåler mange minusgrader når de har tørket, men skal holdes frostfrie før. Vil ikke bruke silikon ettersom det kan ligne på ringlete marker hvis det løsner. Er det noen som har tips om hva jeg kan bruke til å tette med?