Hallo alle sammen!
Har et funkishus med betongtakstein og skal bevare gamle utovergående vinduer. De blir hvite. Vil bruke noe sølvaktig materiale på vindski, vindusbeslag og takavvanning.
Jeg er redd for at sølvmetallic blir for moderne? Og jeg har hørt at magestic kan bli misfarget av ulike ting. Huset skal males om med sprøytpuss om noen år.
Tilbakemelding fra lignende prosjekter eller noen som har peiling vil bli satt stor pris på. Hvilken plate passer formålet når det gjelder funksjon og stil?