Hei! Har revet ut gulv med plast mot betong og vegger med trestenderverk og isolasjon for ca. et halvt år siden i kjellerstua i vår kjeller.

alle andre rom i kjelleren har oppstøpte gulv samt pussede vegger bortsett fra i kjellerstua. Her er det ren umalt betong på gulv og betonghulstein til vegger.

Nå til problemet. Har ryddet ordentlig i flere omganger, prøvd å avfukte med en skikkelig Woods-maskin over lengre tid, samt behandlet gulvet med Mögel-Fri. Men det lukter fortsatt en hel del fra, hva jeg fortsatt mistenker, gulvet? Det er såpass at man merker det opp på boendeplan.

Tips på hva man kan gjøre??? Isolere og støpe opp til samme høyde som resten av rommene? Takk for alle ideer, tanker og tips!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.