Hei.
Holder på å bygge om kjøkkenet og har revet ut det gamle. Det nye kjøkkenet skal være på et annet sted. Der det tidligere kjøkkenet har stått skal jeg legge gipsvegg. Men hva gjør man med hullet inn til skorsteinen? Tidligere var kjøkkenvifta trukket der. Ser man inn i hullet så går det i egen kanal og rett ut opp gjennom skorsteinen.

Kan man bare legge gipsplate over eller må man gjøre noe med hullet?
 
  • Veggen viser et hull i en eldre skorstein, tidligere brukt for en kjøkkenvifte, omgitt av tre- og gipskonstruksjoner.
kulle
Jeg hadde murt det igjen med litt murstein og puss/mørtel
 
  • Liker
toolman77 og 2 andre
  • Laddar…
Ikke byggskum? :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.