Hei

Kjøpte flere tuber no more nails og begynte å lime panelplater direkte på plastmatte i badet, festet bra med en gang, men så etter noen minutter slapp det. Jaha, får vel sette en planke der og sette i spenning. Ops, det løsner på den siden også... dere vet, man står der og alt bare løsner... men man må jo ikke gi opp for det skal bli ferdig i dag!!

Man innser at det kommer ikke til å funke, må dra bort alt limmet,.. finner en tube pl400, tester men den feiler også.

Så nå søker jeg et lim som fester umiddelbart og hvor man slipper å ha panelet i spenning.

Kan Xtremfix eller Ess Tack Pro være noe?

Eller må jeg sette panelet i spenning? Gjør jeg feil eller?

S
har du gjort rent før?

Ja liksom limet festet bra mot teppet og platen men løsnet i seg selv, skar jo av pipen en cm så veldig tykk streng var det jo ikke..

Har jo ikke tørket av teppet eller platen, jeg opplevde ikke at det var særlig skittent..

Det er nok bedre lim som gjelder, som griper med en gang så man slipper å sette det i spenn...

S
veggene har vel for stor bøy. eller så er det for fuktig

sitter jo ny osb og gips bak...kan muligens være en urimelig liten bøyning..=) og det er knusktørt...eneste fuktigheten er ølen min...

Kommer til å teste cascos og se hvordan det fungerer..men visst er det rart..det burde jo gå..

S
sika maxtack 123 fix er ren dritt lim

Kjøpte, Casco Xtremfix, virkelig bra grep med en gang! Litt dyrere men vel verdt det.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.