Nå skal vi se om jeg har forstått rett angående hva fru lind mf skrev i "stein vs tre"
Hvis man bygger et hus i lettbetong...tjukk, tjukk sådan...typ 45cm, trenger man da ikke isolere huset med tre å greier på innsiden??
Men da kan man jo ikke tapetsere uten må male hele huset, eller har jeg forstått feil igjen??
Kan man lage huset helt i stein, altså de ytre veggene og ikke isolere dem...å så sette tre i alle andre vegger, eller blir det rart...tenkte litt så man kan tapetsere...
eller skal man holde seg til LB der med å male veggene? 8)