Nå skal vi se om jeg har forstått rett angående hva fru lind mf skrev i "stein vs tre"

Hvis man bygger et hus i lettbetong...tjukk, tjukk sådan...typ 45cm, trenger man da ikke isolere huset med tre å greier på innsiden??

Men da kan man jo ikke tapetsere uten må male hele huset, eller har jeg forstått feil igjen??

Kan man lage huset helt i stein, altså de ytre veggene og ikke isolere dem...å så sette tre i alle andre vegger, eller blir det rart...tenkte litt så man kan tapetsere...
eller skal man holde seg til LB der med å male veggene? 8)
 
Om jeg har forstått det riktig så har du det. Man trenger ikke å isolere, men det krever tykke vegger.

Det går an å tapetsere en lettbent vegg. Dog kanskje man bør pusse først.

Det var amatørens svar, nå skal vi se hva ekspertene sier. ;D
 
Du åh jeg Niklas, Du åh jeg...hehe

Like novise å har puckostämpel begge to ;D
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.