7.395 lest ·
4 svar
7k lest
4 svar
Legge papp på en terrasse av betong deretter terrassebord
tenkte legge papp på et terrassegulv og deretter terrassebord oppå det, hva slags papp skal jeg bruke og hvordan fester jeg det siden det er av betong? finnes ingen tak over akkurat nå, og ingen mulighet for det problemet er at det lekker ned i garasjen via sprekker i betongen. som er under terrassen,
?? ingen som vet?
Det høres ut som om taket er nesten flatt, da hadde jeg lagt en helsveiset gummiduk type http://www.takcentrum.se/00141/00150/ vært det beste ifølge meg.
Denne har jeg selv og det blir helt tett med lang levetid (ble jeg lovet). Duken sveises sammen i skjøtene med varmluftpistol og koster ca 350/m2 (inkl arbeid), fordelen er at man kan få det tett mot hjørner, vinkler m.m. Man kan også legge grus, plater eller hva man nå vil ha annet enn trall.
Denne har jeg selv og det blir helt tett med lang levetid (ble jeg lovet). Duken sveises sammen i skjøtene med varmluftpistol og koster ca 350/m2 (inkl arbeid), fordelen er at man kan få det tett mot hjørner, vinkler m.m. Man kan også legge grus, plater eller hva man nå vil ha annet enn trall.
takk, skal kikke på det, om jeg nå vil montere det selv hva koster duken da?
Ingen anelse om prisen på materialet, men jeg ville ikke lagt det selv. Det er viktig at det blir tett og varmluftsveise skjøtene krever litt rutine.
Har sett at andre har kjøpt hele duker (fra Trelleborg?) som man legger ut uten sveising.
Har sett at andre har kjøpt hele duker (fra Trelleborg?) som man legger ut uten sveising.
Klikk her for å svare