Vi holder på å bytte gulv i kjelleren og oppdager at baksiden av vårt furugulv (lamell) er ubehandlet furu. Dog med avfasede kanter som danner en v mellom plankene når man setter dem sammen. Nå lurer jeg på om man kan "nota" gulvet med noe for å få overflaten jevn? Gjerne noe hvitt...