Vi holder på å bytte gulv i kjelleren og oppdager at baksiden av vårt furugulv (lamell) er ubehandlet furu. Dog med avfasede kanter som danner en v mellom plankene når man setter dem sammen. Nå lurer jeg på om man kan "nota" gulvet med noe for å få overflaten jevn? Gjerne noe hvitt...

Er det noen som vet hvordan og hva?
 
Sikaflex 291, hvit, patron, 310ml109.-
Burde kunne gå.
Blir litt dyrt...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.