Vurderer å bygge en egen sideboard i høyglanset hvit ved å bruke stammer fra IKEA. Vi setter sammen flere ventilatorskap, og til sammen blir sideboarden 3m lang. Spørsmålet er bare hva vi skal legge som plate oppå. Ikeas lengste dekksider er 213cm, og det blir jo ikke så fint å skjøte... Vet noen hvor man kan få tak i en plate som er 3m lang og 40cm bred og som helst er høyglanset hvit? Eller finnes det noen andre kreative ideer?? Alt mottas takknemlig!

Burde gå å få til en pen og usynlig skjøt hvis du bruker en massiv treplate. Lim, plugge og planslipe?

EDIT: Så nå at du ønsket en høyglansplate.

Stilte selv overfor samme problemstilling for et par år siden og klarte ikke å finne en lang nok plate i høyblank hvit. Jeg valgte til slutt likevel å skjøte to plater, og skjøten er faktisk ikke så iøynefallende som man kunne tro. Absolutt ikke noe jeg går og tenker på hver dag, og da er jeg likevel ganske nervøs når det gjelder sånt... Det kan jo forsåvidt være fordi jeg irriterer meg uendelig mye mer over kabeldragningen til høyttalerne mine! :D

• TV montert på vegg med høyttalere og en hvit skjenk under. En stue med tregulv og vindu med gardiner i bakgrunnen.
Tusen takk, Zno, for både bilde og svar! Din så jo ut til å bli skikkelig fin! Det får nok bli til at jeg skjøter den da. Bra at man ikke tenker så mye på det!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.