Hei!
Er det noen som har noen erfaring med å kappe ferdige innerdører (type allmoge i massivt tre) på høyden?
Jeg vurderer å bytte noen i kjelleren, men høyden der er ikke standard. Og å spesialbestille koster jo like mye som 3 standarddører.. Går de å ta fra hverandre? Trenger å kappe nesten 20 cm..
//GoForIt
 
Sjekk opp 2 m dører..... mindre å kappe. Samt at trykket ikke ser helt malplassert ut....
 
Ser ut som at alle standarddører (dvs. de som selges for rundt 500,- litt overalt) er 210 cm lange. Skal man spesialbestille, så er det vel like greit å gjøre det med eksakte mål. Er det noen som vet om det går an å ta fra hverandre en såkalt allmogedør (med tre "speglar" i) og på den måten få bedre proporsjoner?
 
ingenting jeg anbefaler til lekmannen...
men klart det går... men det finnes 2 m lett innerdører i allmoge utførelse.
 
Ja visst kapp dem like mye oppe som nede, men du må flytte hengslefestene da, litt pul men et billigere alternativ om man gjør det selv.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.