Hei.
Jeg har en benkeplate av laminat som skal kappes. Jeg har en stikksag med C- type stikksagblad. Uansett hvor mye jeg prøver å kappe blir kuttet ikke rett. Med andre ord kutter det i vinkel og veldig bølgete. Enten er stikksagbladet for spinkelt eller så gjør jeg noe annet feil. Jeg kapper med baksiden opp.
Kan dere anbefale et stikksagblad for meg å bruke med C type tilpasset laminat benk ca 3,6 cm tykt? Maskinen har ca 350 watt.
Jeg har en benkeplate av laminat som skal kappes. Jeg har en stikksag med C- type stikksagblad. Uansett hvor mye jeg prøver å kappe blir kuttet ikke rett. Med andre ord kutter det i vinkel og veldig bølgete. Enten er stikksagbladet for spinkelt eller så gjør jeg noe annet feil. Jeg kapper med baksiden opp.
Kan dere anbefale et stikksagblad for meg å bruke med C type tilpasset laminat benk ca 3,6 cm tykt? Maskinen har ca 350 watt.
Du trenger en sirkelsag for å få et fint snitt.R Renovering11 skrev:Hei.
Jeg har en benkeplate av laminat som skal kappes. Jeg har en stikksag med C-type stikksagblad. Uansett hvor mye jeg prøver å kappe så blir kuttet ikke rett. Den kapper med andre ord i vinkel og veldig bølgete. Enten er det stikksagbladet for svakt, eller så er det noe annet jeg gjør feil. Jeg kapper med baksiden opp.
Kan dere anbefale et stikksagblad for meg å bruke med C-type tilpasset laminat kjøkkenbenk ca 3.6 cm tykt? Maskinen har ca 350 watt
Med stikksag på frihånd blir det krokete.
Klikk her for å svare