H Hobby snickaren #1 Medlem · Dalsland · 2 innlegg 2 mai 2009 kl 13:02 Hobby snickaren Medlem Dalsland 2 innlegg 2 mai 2009 kl 13:02 #1 Jeg bygde en terrasse i fjor sommer og vil sette opp et rekkverk på den nå. Når man skal bygge et kryssrekkverk, hvordan går man fram og hvilket materiale bør man kjøpe, noen som kan det???
Jeg bygde en terrasse i fjor sommer og vil sette opp et rekkverk på den nå. Når man skal bygge et kryssrekkverk, hvordan går man fram og hvilket materiale bør man kjøpe, noen som kan det???
V viktorj #2 Medlem · Hallands län · 539 innlegg 2 mai 2009 kl 18:06 viktorj Medlem Hallands län 539 innlegg 2 mai 2009 kl 18:06 #2 skal du ha kryss over hele rekkverket eller bare små kryss under overliggeren og så stående bord under?
skal du ha kryss over hele rekkverket eller bare små kryss under overliggeren og så stående bord under?
H Hobby snickaren #3 Medlem · Dalsland · 2 innlegg 4 mai 2009 kl 07:24 Hobby snickaren Medlem Dalsland 2 innlegg 4 mai 2009 kl 07:24 #3 Jeg hadde tenkt de store kryssene mellom stolpene