Hei forumet!
Jeg holder på å renovere kjøkken samt rommet ved siden av som vi tenkte å bruke som spisestue. Har rettet opp gulv og revet et plassbygd skap som sto i hjørnet av det rommet. Problemet nå er at den veggen som er på bildet består av skorstein og puss som er original siden huset ble bygget i 1916. Pussen er veldig løs og løsner så fort man rører ved den! Jeg vurderer å bygge en vegg rett utenfor den eksisterende veggen som jeg kan tapetsere på, for jeg vet ikke hvordan det skal gå til på den pussen... er det et godt valg? Og i så fall, hvilket materiale skal jeg bruke? Finnes det noe alternativ til gips (kanskje er enklest dog?).

Takk på forhånd Vegger med gammel og løst puss i et rom under renovering, avdekket treverk og tapet på veggene, med ubehandlet gulv. Vegger med gammel og løst puss i et rom under renovering, avdekket treverk og tapet på veggene, med ubehandlet gulv. Veggen består av gammel løsning puss og tapet med synlig skade, og en åpen nesten avdekket tømmerstruktur ved siden av.

• Veggen med sprukket puss og originale tapetrester fra et hus bygget i 1916.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.