Takk for svar.E epw skrev:
Jo absolutt. Kile kunne vært en variant.
OM jeg klyver så ville LTB:en bli 265 som høyest og 250 som lavest.
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 innlegg
Selv om jeg ville heller la takstolene hvile på stolpene..........Det er jo i så fall mer normalt å skråkapper disse litt så de hviler på en plan stolpe.
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 innlegg
Ja og så jekke ut en kile i takstolen så den hviler plant. Det er vel så man pleier å gjøre, og så som du har tegnet, la takstolen gå ut en bit så man har noe å legge tak på. Ellers får du jo bare tak fram til stolpen.
Sånn har jeg det i dag, men det kommer ikke til å fungere med denne nye konstruksjonen.S Stefan1972 skrev:
Uansett kommer jeg ikke til å kløyve LTB:en. Takk for alle svar.
Klikk her for å svare


