Hei!
Holder på å gipse om i det som kommer til å bli et kleskammer, en av veggene der er en del av pipa i huset.
For enkelhetens skyld vil jeg gjerne sette opp gips der, så det blir samme overflate som i resten av kleskammeret. Nå til spørsmålet mitt, er det greit å lime opp en gipsplate direkte på pipa, eller er det best å legge opp med stålstendere og så gips?