Vi har bygd en trapp i betong til vårt 1700-talls hus i puss. Det ser litt kjedelig ut med betong. Hva kan vi gjøre for at det skal se finere ut? Lurer på om det går an å kle inn med noen form for stein, fliser? Har dere noen gode tips ville jeg vært veldig takknemlig for det. Takk på forhånd! 🙏😊
 
  • Liker
Isabel Lindström
  • Laddar…
Legg opp et bilde så får du nok svar
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.