Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Om dere vil, kan dere gjerne gi noen konkrete tips også, hvis det går an å pusse altså.
/C
/C
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Noen?
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 innlegg
Dessverre tror jeg til og med en proff ville synes det er vanskelig å pusse tett bak en ovn, med tilfredsstillende resultat. Som nybegynner har jeg valgt å pusse tilsvarende beskyttelsesmur hos meg med gipsmørtel, lett å arbeide med og kan anbefales.
Lekre vegger, by the way.
Lekre vegger, by the way.
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Her ser man litt bedre hvor mye plass det er. Samme avstand bakover som til siden.
Fortsatt for trangt? Man kan si at jeg ble lurt inn i dette... så jeg har ikke satt meg i denne posisjonen selv.
Helst vil jeg prøve å slå det litt med granbar så jeg får en litt ujevn look som back in the days. Men så kanskje man ikke gjør??
Men så går det når man ikke tar inn tilbudet på papir...
Om det ikke går å pusse så blir det til å støpe plater i betong og sette dem der.. :|
/Christian
Fortsatt for trangt? Man kan si at jeg ble lurt inn i dette... så jeg har ikke satt meg i denne posisjonen selv.
Men så går det når man ikke tar inn tilbudet på papir...
Om det ikke går å pusse så blir det til å støpe plater i betong og sette dem der.. :|
/Christian
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Alternativ #2 er vel å gipse inn skiten og så male med farge + korn i (strukturmiddel). Men man tør kanskje ikke sette en gipsplate bak ovnen? Jeg tenker primært på pappen, selv om man maler den.
Synspunkter?
Synspunkter?
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Oi, her svarer dere raskt. Jo, men det er ca. 20cm bak. Man når i alle fall til alle deler uten større problem.
Da prøver jeg å pusse
Da prøver jeg å pusse
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Da skal jeg bare finne ut hvordan jeg pusser 
Hobbyelektriker
· E
· 15 415 innlegg
Ser ut til å være en hyggelig hytte!
Dessverre kan jeg ikke gi noen råd om pussing, er pussanalfabet dessverre.
Så, det dumme spørsmålet, hvorfor ble det ikke pusset før ovnen kom på plass?
Dessverre kan jeg ikke gi noen råd om pussing, er pussanalfabet dessverre.
Så, det dumme spørsmålet, hvorfor ble det ikke pusset før ovnen kom på plass?