Hei!
Har kjøpt 70x22 bord til gjerde.
De har ligget ute under presenning der vi kjøpte det, det var da litt fuktige. Det har nå ligget i vår garasje og tørket en uke.
Jeg så nå når vi skulle begynne å olje inn bordene at det er mørkt i endene.

Hva kan dette skyldes?
Stabel av 70x22 treplanker med mørke ender, lagret i et garasje med ulike typer verktøy og utstyr i bakgrunnen. Stable av treplanker med mørkere ender, plassert på betonggulv.
 
Har dere ingen kappesag så dere kan sage bort litt av endene? Det blir jo ikke mange cm, og at litt misfarging blir igjen gjør ingenting.
 
det blir sånn om det ligger åpent for regn og så tørker det og blir vått om hverandre.
 
Som svetteflekker i et lyst tekstilinteriør i biler
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.