Hei har ved en feiltakelse kjøpt stolper i feil dimensjon. De stolpene jeg kjøpte er 90x90 mens de justerbare skoene jeg har kjøpt til pilarene er på 98mm mellom jernene, det blir et ganske stort gap. Det nærmeste jeg kan finne er en stolpesko som ligger på 96mm.
Jeg skal bygge en terrasse på 23m2, holder det å legge en kile på den andre siden av stolpen mot jernet? Hvordan ville dere gjort det?
Jeg skal bygge en terrasse på 23m2, holder det å legge en kile på den andre siden av stolpen mot jernet? Hvordan ville dere gjort det?
Akkurat derfor jeg endte opp med å kjøpe akkurat 90 mmnimhed skrev:
Jeg har bestemt meg for å bytte ut stolpeskoene mot mindre og sage bort den biten som er i veien.
Jeg ville brukt mellomlegg av plastB boxbygg skrev:Hei har ved en feil kjøpt stolper i feil dimensjon. De stolpene jeg kjøpte er 90x90 mens de justerbare skoene jeg kjøpte til plintene er på 98mm mellom jernene, det blir en ganske stor glipe. Det nærmeste jeg kan finne er en stolpesko som ligger på 96mm.
Jeg skal bygge en terrasse på 23m2, holder det å legge noen kile på den andre siden av stolpen mot jernet? Hvordan ville dere gjort det?
https://www.biltema.se/bygg/fastelement/specialskruvar/mellanlagg-2000032394
Klikk her for å svare