ClasseClas
Jeg skal kjøpe et varmgalvanisert rør eller stang i dim 22-25mm for å fikse en festanordning til flytebryggen på hytta. Hvor finner jeg enklest slike rør? Takknemlig for tips om firmaer som selger til privatpersoner i Nordre Oslo.

Kan finnes hos rørgrossistene, før var vannledninger av galvaniserte stålrør.
Prøv også Tibnor Stål.

Protte

Tror at Bengtsons Smide selger til privatpersoner, gjorde iallfall for typ 20 år siden når jeg handlet der sist. http://www.bengtssonssmide.se/

Høres jo ikke ut som om det er noen mengder du skal ha, gå til nærmeste bilmek/mekanisk verksted og spør om de kan bytte røret mot kake eller lignende.

Noseone skrev:
Høres jo ikke ut som om det er noen mengder du skal ha, gå til nærmeste bilmekaniker/mekanisk verksted å spørre om de kan bytte røret mot kake eller lignende.
Akkurat som i "Macken". Pleier å være vellykket. Ikke glem barkisene. :D

ClasseClas
TeroM skrev:
Tror at Bengtsons Smide selger til privatpersoner, gjorde i alle fall for typ 20 år siden når jeg handlet der sist. [lenke]
Bengtsson fikser biffen også i dag!:) Jeg henter røret i morgen. Takk for tipset! Jeg har kjørt forbi der mange ganger men tenkte ikke på dem denne gangen.

B
Fant denne gamle tråden da jeg leter etter akkurat det samme som trådstarteren. Den eneste forskjellen er at jeg bor sør for byen og lurer på om noen der ute har tips på smedverksted eller lignende her..

Mvh Carl

Bromma stål ligger vel bra til for alle.

B
det ser ut til å være et godt alternativ ja..

Takk for tipset!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.