F FellanD skrev:
Høres ut som du er villig til å ta risiko for huset. Man skal ikke undervurdere magefølelsen.

Uten å vite noe om varmeslyngene hadde jeg ikke satt noe særlig håp til dem. Nå vet jeg ikke hva det er for slynger; Men varme i kalde betonggulv påstås kunne gi fuktvandring i "feil" retning. Derfor beskrivelser på gulvvarme anbefaler mye isolasjon under og fuktsperre på "rett" sted.

Jeg er ingen ekspert, bare maner til ettertanke slik at du ikke blir skuffet.
kan nå fortelle hvordan det gikk, jeg ringte megleren og fortalte om min oppdagelse.
Han virket faktisk bekymret, og faktisk sa at det ikke er bra, at det kan være et stort arbeid. Han virket ærlig bekymret, jeg antar at han har ingen plikt til å videreformidle noe jeg har oppdaget (om det nå er noe) Jeg la likevel inn et bud, hvor jeg regnet med at et fett arbeid venter i horisonten. Det var kun en annen budgiver og denne la seg 400 tkr over meg, jeg ønsker ikke å peke ut for mye men det er en fyr som eier et større selskap som kjøper huset til sin mor, tydeligvis hadde de vært på visningen sammen med en arkitekt og skal vel rive ut alt. Jeg var nok aldri med i kampen da deres finansielle styrke er betydelig større enn min. Nysgjerrig som jeg er, så skal jeg ha utsikt til huset da jeg ofte er i området, om de begynner stor renovering skal jeg spørre dem hva de kom frem til når/hvis de rev opp alt.

• Liker
Sthlm_
  • Laddar…
A
Du kan legge ned den målingen for 12-14 prosent er normalt i vårt klima..
Så ta en øl og nyt den😀

• Liker
mikethebik
  • Laddar…
T Tommy12345302 skrev:
det er en fyr som eier en større bedrift
Innen hvilken bransje?

spikplanka spikplanka skrev:
Innenfor hvilken bransje?
eiendom, gammelt selskap rimelig stort,

T Tommy12345302 skrev:
fastigheter, gammelt selskap nokså stort,
de bor for øvrig på samme gate,

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.